Контроль доступу STOP-NET

Грудень 2021р.

Комплекс «STOP-Net» є комплексом технічних засобів для управління пропускним режимом та забезпечення необхідною інформацією як керівництво, так і різні служби на об’єкті. Модульна структура даного рішення дозволяє економічно ефективно вирішувати завдання на підприємствах будь-якого масштабу, в офісних приміщеннях, у комерційних та державних банках, державних установах тощо.

СКУД «STOP-Net» є найкращим рішенням на вітчизняному ринку контролю та обліку доступу. Є підтримка популярних СУБД Oracle і Microsoft SQL. Як функціональне розширення доступна можливість створення гнучких звітів та обліку робочого часу, багатофункціональне бюро пропусків з функцією відеозахоплення. Однією з основних переваг даного ПК контролю та управління доступу є інтеграція з провідними системами ОПС та CCTV.

Як у всіх комплексах управління, серцем є програмно-апаратний комплекс (сервер з необхідним ПЗ), що дозволяє локально чи віддалено контролювати та керувати всією системою. Проста та досконала архітектура дозволяє поетапно нарощувати кількість нових контрольних точок та спеціалізованих комп’ютерних робочих місць.

Наприклад,  контроль доступу STOP-Net дозволяє спільно працювати в комп’ютерній мережі підприємства керівникам підрозділів, відділу кадрів, бюро пропусків, службі безпеки, постам охорони на кожній прохідній, центральному посту охорони , табельників, бухгалтерії. Тому контроль доступу STOP-Net потрібно розглядати не тільки як комплекс технічного захисту для забезпечення безпеки об’єкта, а й як одне з пріоритетних інформаційних завдань підприємства. Також існує можливість інтеграції контролю доступу з бухгалтерським комплексом 1С.

СКУД STOP-Net&дозволяє якісно підвищити організацію роботи охорони шляхом об’єднання контрольованих точок проходу на кількох контрольних пунктах в єдиний центр контролю та управління, тим самим зменшуючи кількість працівників, задіяних в охороні. У цьому випадку служба безпеки отримує сучасні технічні засоби моніторингу та оповіщення, які дозволяють їй суттєво підвищити ефективність їх дій для захисту об’єкта від несанкціонованого проникнення, а також для запобігання несанкціонованим вчинкам своїх співробітників. Максимальний ефект і віддача можливі у разі інтеграції СКУД Стоп-ні з іншими системами захисту об’єкта, наприклад, відеоспостереженням CCTV «VideoNet» та охоронною сигналізацією ПЦН «Дунай».

Нашою компанією пропонуються два варіанти виконання турнікетів та огорож: класика – для стандартних рішень, люкс – з обробкою дорогими матеріалами та індивідуальним дизайном. Наприклад, огорожі можуть бути виконані з використанням матеріалів, застосованих при обробці приміщення, а для фірмової символіки або кольору може бути нанесений на корпуси турнікетів. Турнікети Форма™ Класік та Гранд у виконанні Люкс також можуть бути виконані з верхніми кришками із замовних матеріалів, за бажанням замовника, для створення ексклюзивного інтер’єру. Кришку турнікету можна виготовити з каменю, що використовується для обробки підлоги або стін.

Контроль та облік робочого часу співробітників STOP-Time

Програмне забезпечення STOP-Time дозволяє формувати табель робочого часу з урахуванням інформації про позиції штатного розкладу, відпустки, лікарняні, відрядження для автоматизації розрахунку заробітної плати. Ці дані можна автоматично передавати в бухгалтерську програму підприємства 1С. Керівництво отримує можливість оперативно отримувати різну інформацію, яка дозволяє контролювати дисципліну праці: отримувати списки співробітників, що запізнилися, які пішли з роботи раніше встановленого робочого графіка; списки відсутніх на даний момент із деталізацією причини відсутності; списки співробітників, що у відрядженнях, відпустках, на лікарняному тощо. Ефективність розв’язання задачі обліку робочого часу може бути суттєво підвищена шляхом інтеграції контролю доступу Стопнет з іншими додатками, наприклад, програмою нарахування заробітноїплати та системою обліку кадрів. Облік робочого часу є незамінним помічником для розрахунку заробітної плати.

Організація контролю при роботі персоналу в кілька змін

Коли робочий графік співробітників організовано кілька змін і виникає необхідність забезпечення доступу співробітників на об’єкт лише у робочий час, у разі, незамінним помічником організації контрольно-пропускного режиму є контроль доступу STOPNet, що дозволяє ефективно вирішувати такі завдання. Процес взаємодії працівників у системі ретельно проаналізований, тому існує можливість автоматизованої взаємодії відповідальних за графіки роботи та служби охорони, яка відповідає за дотримання пропускного режиму.

Видача та облік разових перепусток відвідувачів – Бюро перепусток

Програмний модуль “Бюро перепусток” дозволяє керувати разовими перепустками, автоматизує роботу бюро перепусток і дає можливість створити злагоджену структуру управління бюро перепусток підприємства, кількість відвідувань якої складає тисячі осіб на день. “Бюро перепусток” дозволяє реалізувати спільну роботу кількох операторів, які приймають заявки на відвідування та видають перепустки. А у разі наявності на карті доступу фотокартки відвідувача дозволяє забезпечити якісніший контроль та ідентифікацію відвідувача при проходженні контрольних точок. З використанням фотокартки на карті доступу при проході відвідувача через пости охорони, з’являється можливість контролювати відповідність зовнішнього вигляду відвідувача та його фотографії, що зберігається в базі даних сервера СКУД, що дозволяє додатково проводити перевірку відповідності пред’явленого пропуску та людини, якій було видано цей перепустку. Також програмний модуль “Бюро перепусток” дозволяє автоматизувати видачу перепусток як для відвідувачів, так і для автотранспорту підприємства.

На невеликих об’єктах часто використовується комп’ютер як сервер бази даних та робочого місця охоронця. Однак, можливе підключення будь-якої кількості комп’ютерів зі спеціалізованими модулями програмного забезпечення, які забезпечують ефективнішу взаємодію різних служб на об’єкті. Наприклад, керівник відділу (ланки) має можливість отримувати інформацію з довіреного йому підрозділу щодо дисципліни праці (списки тих, хто запізнився, відсутніх) або табель робочого часу з подальшим затвердженням та відправкою до бухгалтерії для розрахунку заробітної плати. Бюро пропусків дозволяє видавати разові картки відвідувачам з автоматичним занесенням інформації до комп’ютера про № пропуску, кому і за чиєю заявкою видано. Передбачено можливість блокування загублених перепусток, отримання детальної інформації з бази даних для розслідування подій, звіту керівництву про всі зафіксовані події. На центральному посту охорони черговий отримує інформацію про всі події, що відбуваються на контрольних пунктах та прохідних. На додаткових постах на кожній прохідній співробітник охорони на моніторі свого комп’ютера може бачити в режимі реального часу фотографії проходять через прохідну співробітників для запобігання проходу чужим пропуском. Для підвищення гарантованої реакції з боку співробітника охорони та зменшення людського фактора візуальна інформація може дублюватися виведенням звукових повідомлень. Відображається також пояснювальна інформація, якщо буде отримано заборону доступу на об’єкт за ідентифікаційною карткою відвідувача. Таким чином, програмно-апаратний комплекс пропонує багатофункціональні рішення для конкретного замовника, орієнтовані на індивідуальні підходи у кожному випадку. Дуже важливо, що при опрацюванні та побудові складних рішень дана система дозволяє проводити інтеграцію з іншими системами управління та безпеки, можливе здійснення програмних розробок на замовлення з урахуванням спеціалізованої спрямованості підприємства. Цей комплекс працює з найпоширенішими в Україні СУБД MS SQL та Oracle, тому його може обслуговувати ІТ адміністратор, не залучаючи додаткових ресурсів для підтримки працездатності. Інтерфейс керування не викликає труднощів при експлуатації і дозволяє взаємодіяти з додатками Замовника. Для економічної вигоди ми пропонуємо використовувати MS MSDE 2000 у разі використання до 5-ти клієнтських місць контролю, дане програмне забезпечення поставляється безкоштовно в комплекті. STOP-Net.

Контроль

доступу STOP-Net. Ідентифікатори

STOP-Net підтримує такі типи ідентифікаторів:

    • безконтактні проксіміті карти, FSK-модуляція (EM-Marin, Ангстрем) та АSK-модуляція (HID);

    • безконтактні смарт-картки Mifare з пам’яттю, що перезаписується;

    • карти з подвійним інтерфейсом, які поєднують безконтактний інтерфейс (EM-Marin, Mifare) з контактним (eToken);

    • безконтактні брелоки за умови сумісності зі стандартними картками;

    • штрих-кодові картки.

Інтеграція контролю доступу з пожежною сигналізацією

Для позаштатних ситуацій у програмно-апаратному комплексі передбачено ефективні рішення щодо забезпечення безпечної евакуації працівників та відвідувачів через прохідну. Як варіант – це термінове розблокування проходу через двері чи турнікет. Співробітник охорони може миттєво та повністю розблокувати вихід через прохідну, натиснувши відповідну кнопку пульта турнікету або віддавши команду зі свого автоматизованого робочого місця, після чого штанга трипода турнікета, що загороджує, автоматично опуститься. Для повернення в нормальний режим роботи прохідної потрібно повторне натискання тієї ж кнопки, у цьому випадку штанга турнікету автоматично піднімається. Такі рішення щодо розблокування проходу є обов’язковими для забезпечення вимогами пожежної безпеки та дозволяють економно використовувати місце у вестибюлі, у цьому випадку відсутня потреба в установці спеціальних дверей, механізмів та додаткових хвірток аварійного виходу. При цьому можлива інтеграція контролю доступу із пожежною сигналізацією, яка у разі пожежі на підприємстві подасть сигнал керування на автоматичне відкриття всіх виходів.

Компанія Топсервіс виконує монтаж систем контролю доступу STOPNET в Одесі та Україні.

У вас залишились
запитання?

Заповніть форму зворотнього
зв'язку та наші менеджери
зв'яжуться з вами у
найближчий час