Розробка комплексної стратегії забезпечення безпеки у магазинах

Січень 2022р.

При розробці стратегії безпеки на підприємствах сфери роздрібної торгівлі необхідно враховувати безліч її аспектів, включаючи такі як запобігання втратам, захист людей та активів, управління ризиками та кіберзахист. Існує безліч технологій, які можуть використовуватися для підвищення безпеки та запобігання втратам у магазинах, проте жодна з них не повинна застосовуватися ізольовано від інших. У міру оцінки існуючої інфраструктури компанія повинна розглянути наступні питання: Чи є в магазині зони, які потребують більш високого рівня безпеки? Які технології могли б підвищити ефективність роботи персоналу та безпеку покупців? Чи є в компанії відділи, які могли б отримати зиск із даних, що надаються системами безпеки? Далі ви дізнаєтесь, у яких зонах магазину будуть найкорисніші інтегровані системи безпеки. Касові апарати Інтеграція відеокамер спостереження з касовими системами дозволить швидко знаходити відео, пов’язане з певними транзакціями. Натискання кнопки паніки у разі виникнення будь-якої загрози стане сигналом до відправки відео, що відбувається на станцію моніторингу або до правоохоронних органів. Цінні товари Захистіть свої товари за допомогою відеоаналітики, інтегрованої з аудіозв’язком. Наприклад, якщо відвідувач стоїть біля вітрини довше за певний час або стосується виставлених у вітрині товарів, менеджер магазину отримає знімок його обличчя. Також може бути відтворено таке звукове повідомлення: «Дякую за ваш інтерес до нашого товару, консультант скоро до вас підійде». Це не тільки попередить потенційних злодіїв про те, що їх дії відстежуються, але й допоможе покращити якість обслуговування клієнтів. Вхід для персоналу Інтеграція системи виявлення вторгнень із відеоспостереженням та аудіосистемою може також створити додаткові переваги. Якщо вхідні двері знаходяться у відкритому положенні довше заданого проміжку часу, то активується відеокамера спостереження, що знаходиться поблизу. Відео буде негайно надіслано менеджеру магазину, після чого може також відтворитися голосове повідомлення. Таке рішення спонукає співробітників магазину зачиняти двері та зменшить ризик скоєння крадіжок. Холодильники Втрати можуть виникнути не тільки через крадіжки. На компанію можуть очікувати додаткові витрати через несправність холодильників або морозильних камер або через те, що їх дверцята залишаються відчиненими. Контроль за станом холодильного обладнання можна забезпечити таким же чином, встановивши датчики та впровадивши систему оповіщення. Подвійна користь Метадані відеокамер спостереження можна використовувати і для статистики, наприклад, визначення кількості людей в магазині. Описані вище технологічні рішення позитивно впливають на запобігання втратам у роздрібних магазинах, однак вони також можуть використовуватися і для підвищення якості обслуговування клієнтів. Відеоаналітика також може використовуватися для активації системи оповіщень у разі, якщо кількість людей у черзі перевищить певний поріг. Коли системи відеоспостереження та інші технологічні рішення використовуються не тільки для забезпечення безпеки, інші відділи можуть також зробити свій внесок у їх впровадження та обслуговування. Звертайтесь до компанії “ТОПСЕРВІС” і Ви не тільки завжди будете в безпеці, але й зможете проаналізувати роботу персоналу Вашого магазину та основні потреби Ваших покупців.

У вас залишились
запитання?

Заповніть форму зворотнього
зв'язку та наші менеджери
зв'яжуться з вами у
найближчий час