Системи безпеки для магазинів LUXURY

Січень 2022р.

Представники торгівлі товарами класу люкс стикаються з проблемами, які не притаманні іншим гравцям сфери роздрібного продажу. Планування системи безпеки починається з оцінки ризиків. Насамперед оцінюється місце розташування магазину, яке є важливим фактором, що впливає на вибір рішень забезпечення захисту. Далі ми розповімо про рішення щодо підвищення рівня безпеки в магазині предметів розкоші більш детально. Безпека зовні Захист магазину починається зовні. Камери відеоспостереження повинні бути встановлені на парковці, біля головного входу та обов’язково біля службового входу. Встановлення відеокамери спостереження на рівні очей людини забезпечить отримання кадрів, які можуть бути використані як докази. IP-камери дозволяють користувачам переглядати відео віддалено за допомогою персонального комп’ютера або смартфона. Відеореєстратори повинні забезпечити зберігання відео протягом щонайменше 30 днів. Багато торговців цінними предметами мистецтва чи розкоші також використовують відеодомофони для захисту від непроханих гостей. У деяких домофонах з функціями контролю доступу вбудовані зчитувачі карток з безконтактним доступом, які можуть використовувати співробітники для входу в магазин. Безпека всередині Відеокамери спостереження, встановлені всередині магазину, повинні забезпечувати огляд вітрин, касового апарату, офісу та складу. Доведено, що відеокамери здатні утримувати злочинців від їхніх намірів. Встановивши монітор, ви дасте своїм клієнтам зрозуміти, що вони під наглядом. Вітрини мають бути виготовлені з армованого скла, це рішення допоможе знизити ризик крадіжок та пограбувань. Встановіть кнопки паніки на задній стороні вітрин, поруч із касовим апаратом та в офісі магазину. Відділіть виставковий зал та офіс двостороннім дзеркалом. Потенційні грабіжники можуть відмовитись від своїх планів, якщо вирішать, що з іншого боку за ними спостерігають. Ніколи не залишайте касу без нагляду і частіше кладіть готівку в офісний сейф. Встановіть охоронні датчики – датчики руху та датчики відкриття вікон та дверей. Вони захистять від зламування. Інші датчики – пожежні датчики, датчики затоплення тощо – захистять товар від пошкоджень. Співробітники Згідно з опитуванням, 30 відсотків крадіжок у магазинах у 2017 році було скоєно співробітниками. Наприклад, керуюча сховищем ювелірних виробів у Нью-Йорку за 6 років украла золота на 12 мільйонів доларів. Рекомендуємо ретельно перевірити історію всіх претендентів на роботу. Перевірка кредитоспроможності допоможе виявити борг, що збільшує ймовірність того, що співробітник вчинить або допоможе вчинити крадіжку. Також пам’ятайте, що співробітники виконують важливу роль у плані безпеки. Навчіть їх визначати підозрілу поведінку клієнтів. Залучення покупців у магазини та конвертація цих відвідувань у продаж є головною метою всіх власників магазинів, але вони також зобов’язані забезпечити безпеку своїх клієнтів та співробітників.

У вас залишились
запитання?

Заповніть форму зворотнього
зв'язку та наші менеджери
зв'яжуться з вами у
найближчий час