Телефонні мережі міні-АТС

Грудень 2021р.

Міні-АТС(PBX) є невеликим телефонним комутатором, який організації та підприємства встановлюють безпосередньо для своїх потреб. Головною метою використання міні АТС є зменшення кількості телефонних ліній, які необхідно орендувати у телефонної компанії. Без використання міні-АТС компаніям доводиться орендувати одну телефонну лінію для кожного співробітника з телефоном.

У разі, якщо на підприємстві встановлено міні-АТС, то компанії потрібно всього кілька ліній від телефонного оператора, оскільки з відповідних розрахунків коефіцієнта попиту, виходить, що тільки 10% внутрішніх абонентів потрібно здійснити дзвінок в один момент часу із середньою тривалістю телефонного розмови близько 3 хвилин. На сьогоднішній день при налаштуванні багато адміністраторів примусово програмують максимальну тривалість телефонної розмови, обмежуючи 3-6 хвилинами.

У міні-АТС, кожен телефон підключений до офісного комутатора. Для дзвінка працівник піднімає трубку і набирає код доступу до зовнішньої лінії (зазвичай 9), міні-АТС з’єднує працівника із зовнішньою лінією (її часто називають транком від англ. trunk). Звичайно, станція дозволяє спілкуватися локально в межах офісу без оплати та без будь-яких обмежень.

Більшість сучасних АТС здатні змішувати традиційні аналогові підключення  з аналоговими та цифровими лініями, як T1 та E1, та IP-зв’язку для телефонії VoIP. Це дозволяє гнучкіше налаштувати станцію, щоб мінімізувати витрати на зв’язок, використовуючи найбільш ефективні та дешеві канали зв’язку залежно від напрямку дзвінка. Наприклад, при дзвінку по міській телефонній мережі – використовуються провідні лінії, при дзвінку за кордон – IP лінії, а при дзвінку на мобільного оператора зазвичай використовують GSM-шлюзи.

VoIP або передача голосу по Інтернет-протоколу означає можливість здійснювати телефонні дзвінки через Інтернет. Він також відомий як IP-телефонія. VoIP є потенційно вірним рішенням бізнесу для економії значних грошових витрат на зв’язок, або додати індивідуальні можливості для їх телефонних систем.

Існує деяка плутанина у свідомості керівників підприємств по тому, чим є VoIP і в яких лавах її необхідно використовувати.

Пропонуємо Вам короткий огляд та порівняння телефонних систем:

1. Традиційна (аналогова) та стаціонарна система міні-АТС.

Найнеобхідніша для застосування в невеликих офісах при використанні старих аналогових ліній зв’язку. Основне призначення у вирішенні традиційних завдань телефонної станції – економія у кількості зовнішніх ліній. Станція може бути встановлена на одну вхідну телефонну лінію (наприклад, розподіл на телефонну лінію для дзвінків та лінію для факсу), або бути розширена до 8 вхідних ліній. (Наприклад, 8 вхідних телефонних ліній, які використовуються 24 внутрішніми абонентами.)

Переваги стаціонарної станції   тому, що для кожного виклику використовується фізичний кабель, тому вони є найнадійнішими. Якщо ви використовуєте лише дротові телефони,  то вони працюватимуть завжди, отримуючи електроживлення від станції. Досить просте адміністрування та легке налаштування під свої потреби.

Недоліком є висока вартість інфраструктури, що згодом впливає на вартість телефонних розмов. Система не гнучка та важко піддається розширенню. (Хочете ще один номер телефону? Зачекайте 2 тижні, поки до вас проведуть лінію, якщо це буде можливо …).

2. Споживчий рівень телефонного зв’язку, таких як TeNeT, Skype, My Net Fone тощо

Переваги: Дуже легкий дешевий старт, щоб почати (від $ 49 апарат VoIP з місцевим номером телефону.) Ніякі зміни необхідно внести до існуючої телефонної системи. Швидкий та легкий спосіб отримати безкоштовні дзвінки між офісами, фіксована ставка на міжміські дзвінки, а також дешеві міжнародні дзвінки. Ви можете мати місцеві номери в інших містах, де потрібна ваша присутність.

Недоліки: послуга НЕ бізнес-класу – завжди можете очікувати випадкового переривання та перешкод. Підключення до інтернету має бути принаймні 512. При використанні тієї ж лІндії для серфінгу в Інтернеті або інших інтернет-послуг (таких як завантаження великих файлів на вашому комп’ютері) може суттєво вплинути на якість викликів. У таких випадках рекомендується використовувати ADSL або виділений канал із чітким налаштуванням пріоритетів QOS. Не слід використовувати як основний телефонний канал загальний канал інтернету. 

3. IP-телефонія бізнес-класу.

Це означає ідеальну якість зв’язку в будь-який час, а це може бути досягнуто лише за допомогою окремих каналів, які не проходять через звичайні канали Інтернету.

Переваги: Безкоштовні дзвінки між офісами та дешеві тарифи порівняно з традиційними провайдерами телефонії. Можливість швидкої оптимізації, як у бік розширення, і у бік економії поточних витрат. Легко масштабована основа – потрібно додати більше телефонів у вашому офісі? Вони можуть бути заздалегідь налаштовані, але не активовані … просто підключіть і вони працюють. Якщо у Вас є мобільні офіси, які регулярно змінюють дислокацію, потрібно просто упаковати ваші телефони та встановити їх у новому офісі, всі налаштування автоматично перемістяться разом з вами.

Недоліки: Високі початкові витрати на встановлення телефонної системи PBX.  Для надання послуг класу бізнес усі основні магістралі мають бути оптоволоконними (або, принаймні, 2-го рівня ADSL), які доступні ще не в усіх точках України.

У вас залишились
запитання?

Заповніть форму зворотнього
зв'язку та наші менеджери
зв'яжуться з вами у
найближчий час